Treceți la conținutul principal

Haideți să vă zic despre Petale scrise povestiri cu final neașteptat

    Haideți să vă zic despre Petale scrise povestiri cu final neașteptat. După lupte seculare, am reușit să termin de citit acest volum. V-am mai zis de ce. Am multe cărți noi și cu greu reușesc să termin una pentru că încep din fiecare câte un pic. În fine, să trecem la subiect.

    Acest volum de povestiri este foarte special pentru mine deoarece am și eu o povestire în el. M-am gândit că ar fi foarte interesant pentru cei care au citit Vicios să afle mai multe despre cum a început totul. În această povestire aveți ocazia să faceți cunoștință cu Beatrice și Vladi, două personaje „vicioase” care au un super plan: de a deschide un bar de lemn pe plajă. Doar că au 19, respectiv 21 de ani, n-au pic de experiență și nici finanțele necesare pentru ca acest vis să devină realitate. Au nevoie de niște ajutoare. Cum se creează legătura puternică dintre ei și prin ce obstacole trec, aflați citind Vicios - Începuturi, un titlu reprezentativ.

    Și acum vreau să vă zic despre povestirile colegilor, am reușit să le citesc pe toate. 

    Așadar, călătoria noastră neașteptată începe într-un mediu necruțător, unde-l avem ca și ghid pe Darius care ne introduce în povestea Fecioarei de gheață și a trandafirilor sângerii. Trăim intens emoțiile personajelor prin intermediul scriiturii captivante a Ioanei Mihaela Curaleț.

    Trecem mai departe și ajungem într-o pădure, unde Helen va da nas în nas cu a sa karmă, sau altfel spus, va avea parte de Justiția supremă. Aflați acțiunile sale revoltătoare povestite de autoarea M.K.Lyn.

    Delia Mitroi ne va conduce să vedem care e treaba cu Dragoste (a) misterioasă de care au parte personajele ei. Ușor neobișnuite, acestea trăiesc la intensitate maximă povestea nou înfiripată. Ca de obicei, Delia creează cu ușurință suspansul. 

    Mergem mai departe și aflăm povestea Alyei. Bineînțeles că simțurile ne sunt trezite de modalitatea Cătalinei Pană de a crea imagini vizuale foarte puternice. De ce e Alya deosebită, descoperim în povestirea Cinci sute de nuanțe de gri.

    Alya ar putea fi prietenă bună cu Beatrice și Vladi, ambele personaje fiind foarte sociabile. Și cred că s-ar distra teribil aflând ce planuri total razna își fac cei doi. De data acesta, povestesc la persoana a 3-a pentru a vă oferi o perspectivă obiectivă asupra lucrurilor. Vă invit să citiți Vicios - Începuturi!

    De la barul de lemn de pe plajă, ajungem împreună cu Ionuț, personajul Laurei Stanciu „care s-a trezit mahmur” într-o altă lume, adică într-o Poveste fantastică. El, un cocalar veritabil, trebuie să se confrunte cu prințese răsfățate și să salveze oamenii de pe alt tărâm, că altfel unde-i stau picioarele, acolo îi va sta și capul. 

    Îl lăsăm pe Ionuț în lumea lui și dăm de niște personaje aparte, care comunică într-un limbaj deosebit. Dar chiar și ele găsesc ceva în comun și interacționează cu restul personajelor într-un Limbaj Universal. Care e acesta? Ei bine, veți afla citind povestirea lui Marius Andrei.

    Next, ne delectăm cu un personaj dificil, dar mie-mi plac acestea. Carla este încăpățânată, nu prea are încredere în oameni, dar cu toate acestea are un farmec aparte. Iar finalul m-a distrat copios, me gusta stilul de scris al Deliei Moretti, e relaxant. Știu că vreți să auziți niște Șoapte de iubire.

    Mihaela Anghel ne demonstrează că suntem mai norocoși decât personajele ei. Ne introduce într-o călătorie în care descoperim împreună cu personajul ei, Dalma că suntem privilegiați și nici nu realizăm acest aspect. Și vom afla Doar atunci... când vom citi, la ce fac referire. 

    Clipele trecute ne urmăresc, la fel ca pe femeia care-și vede toată viața în fața ochilor. Elena Druță creează momente de nostalgie. Empatizăm cu personajul ei și aproape că vrem să-l luăm cu noi în povestirea următoare, dar...

    Aici e foarte trist. Personajul creat de Aurelia Chircu trece prin niște stări emoționale intense. Draga lui soție suferă cumplit, iar el nu poate face nimic. Poate doar privi neputincios. Haide totuși să descoperim Epitaful unei iubiri. 

    Poate nu se deschide totuși Cutia Pandorei în cealaltă povestire. Eh, ba exact așa face. Cătălin Dumitrescu ne dezvăluie niște secrete bine ascunse, interese și intrigi puternice, condimentate de o iubire pură, dar umbrită de mediul tumultos în care se petrece acțiunea. 

    Poate avem noroc de mai multă iubire în Apel de Urgență a Alinei Cosma. Eh, iată că iubirea apare, dar pe fugă, din întâmplare și necesită să fie foarte bine camuflată, pentru că avem parte de un mediu profesional, unde trebuie să fim cât se poate de serioși pentru că viețile altor oameni se află în mâinile noastre. Mă rog, ale personajelor creionate de Alina.

    Știam eu că există speranță. Eva Anca ne vorbește despre o iubire care sfidează timpul și spațiul, despre grijă și dăruire supremă. Și iată că în Ghicitoare în vreme de război, ne revine optimismul. După ce am trecut prin atâtea peripeții, era și cazul să rămânem cu ideea că există mereu o luminiță la capătul tunelului, chiar dacă uneori nu avem capacitatea de a o vedea. 

    Măi colegi, m-ați trecut prin toate stările posibile, dar a meritat. Știți ce mi-a plăcut cel mai mult? Că uneori am început cu povestirile de la final. Structura cărții mi-a permis. Hai, poate ne mobilizăm și mai facem încă o Antologie de povestiri, ce ziceți? Cu toate că avem stiluri atât de diferite de scris, am găsit totuși un numitor comun, finalul neașteptat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

15 cărți care m-au făcut să văd lumea într-o lumină diferită

     Dacă mă întrebi care este cartea mea preferată, probabil nu voi știi ce să răspund. Am mai multe și toate au contribuit la o schimbare de dispoziție. M-au mișcat în trei feluri diferite, așa că le voi încadra în 3 categorii:      1. Cărți frumos scrise  - Sunt acelea de care îmi amintesc că m-au emoționat prin modalitatea autorului de a scrie. Chiar dacă nu am reținut povestea cu detalii, am rămas marcată de modul de a scrie al autorului, de stilul său personal.      2. Cărți care m-au făcut să caut mai multe informații despre un anumit subiect -  Știți că există persoane care vorbesc atât de frumos despre pasiunile lor încât deodată vezi orice activitate prin alți ochi? Așa sunt acești autori. Vorbesc cu atât de multă pasiune despre un subiect care le place și te trezești că brusc îți place și ție puțin. Te introduc în poveste și fac să vrei să știi mai multe.      3. Cărți care mi-au schimbat perspectiva asupra vieții.  Sunt acele cărți peste care am dat exact când aveam nevoie

În lumea lui Laur

  Poate vă întrebați de ce am ales să am un personaj principal cu trăsături de personalitate narcisice. Ei bine, voi răspunde. Și dacă nu vă întrebați, eu tot vă zic. :)) De câțiva ani am un interes sporit către tulburările de personalitate. Da știu, fiecare cu pasiunile lui. :)) Tot citind și documentându-mă despre acest subiect, am început să recunosc anumite trăsături atunci când descopăr câte un personaj dintr-un serial care le prezintă sau când observ o anumită persoană mai mult timp. Din păcate sau din fericire am fost înconjurată mereu de persoane cu trăsături narcisice, ceea ce mă face să pot să abordez mai ușor un asemenea subiect. Spun din păcate pentru că alăturarea cu asemenea persoane vine întotdeauna cu anumite daune, mai ales emoționale. Zic din fericire pentru că apropierea de persoane narcisiste m-a făcut să observ mai bine cum se manifestă acestea în societate și cât de dăunător este comportamentul lor pentru persoanele din preajma lor. Dar atunci când vrei cea mai

Citind Dama de Pică a Cătălinei Pană - Impresii și emoții legate de acest chick lit

      Dama de pică a fost cartea care m-a însoțit în tranziția dintre ani. Am început-o în 2021 și am terminat-o în 2022.      Însăși autoarea m-a sfătuit să încep cu o lectură mai amuzantă, cu Detectivă de ocazie , ca să mă prăpădesc de râs și că a ei carte e un pic dulce-amăruie. Dar nu așa este viața? O serie de obstacole pe care învățăm să le depășim din ce în ce mai repede și mai bine datorită experienței personale?      Ioana Pop sau Johanna , așa cum ajunge să fie numită de majoritatea personajelor este o tânără care se aventurează în Austria, tărâm necunoscut pentru ea. Cu 2 lei în buzunar, metaforic vorbind și un curaj incredibil ajunge în diverse situații limită din care scapă deoarece întâlnește oameni dispuși să o ajute în momente cheie.      Observăm o evoluție clară a personajului, de la tipa tânără, fără experiență, oarecum umilă care acceptă să fie tratată sub demnitatea ei la multiplele joburi pe care le are, la o bulă de foc pe care nu o poți opri pentru că arde tot